Thursday, April 29, 2010

cherating trip

salam n Bismillah....
gambar gedikz keluarga kecil saya sewaktu ke cherating.2d1n je kitaorang kt sana tp puas le mandi pool n main pasir kt tepi laut.nie gambar kt mercu inn,tmpat kami tinggal.ok gak le n rmai sgt yg dok kt sini.


nie after beli sotong fresh kt muara.best tgk sotong2 segar.dpt le beli sekilo.utk family n jiran2,saya borong keropok lekor n keropok kering.


n3 di bwh xder kena mengena dgn tajuk ye...
latest present for my son...sbbnya dia dpt kenal angota badan dia...layan merempit sorang2 sbb xder kawan.kadang2 kalau saya ada masa dapat le angkut motor nie ke carpark bwh umah n biar haziq main kt situ.

skang ni saya tengah suka-suki n gila kumpul hotwheels utk haziq.nnti saya update gambar koleksinya yg xseberapa tue...


2 comments:

Aliff Imran said...

waaahhhh~~ bila hang pi cherating ni??? cam best jer..

mamaHs said...

nora...aku g 24 n 25hb lepas..bkn mcm tp mmg best,bila kita nk gather2 p