Tuesday, May 12, 2009

bulan yang membosankan....

salam n Bismilah...
pelik kan title posting aku nie.mmg membosankan betul bulan nie.start dr ari ahad lepas sgm kt putrajaya ari tue en hubby terpaksa bergegas ke subang.dia kena stay kt sana selama sebulan utk preparation hari tudm.tinggal la aku,haziq n mak ngah terkontang kanting kt umah.bowink betul le.tahap cipan membesar bagai dinosour pn ada.
bkn le en hubby xbalik.dia blk,petang ada kt umah utk bawa haziq main2 kt playground n then mlm tepat detik 10pm,berangkatla dia blk ke subang.ala2 mr cinderella la hubbyku itu.tu awal2..nnti klau dh nk dekat arinya lg le canggih depa nie buat.mau dibuatnya en hubby jd pemaustatin tetap kt sana.sedihnye.....
-pagi2 aku jd penunggu pakcik teksi yg ku chatered selama sebulan nie..nk bwak keta?tahap ketakutan utk ku tempuh jammed kt bandaraya nie mmg impak maksima,jd simpan je niatku tue.dgn enjin sr20 keta en hubby lg ler akan tambahkan detak detuk jantung pisangku.
-ku rindu nk tido b3 dgn en hubby dan haziq.hu..hu...haziq plak asal jaga je nangis sbb papanya xdak kt tepi.tido mlamku mmg kacau bilau le..
-ku dh mcm isteri mithali tiap mlm antar en hubby dgn muka sedih.puas kena kutuk dgn mmber en hubby...klau nama en hubby kena ke lubnan camna le aku nie...
-xder sapa nk berperang dgn aku utk guna internet nihh..tue pn buat aku xbsemangat gak.mana taknye,selama nie mmg kami asyik bertukar tangan guna internet.jd skang aku dh jd mcm mlas plak nk berinternet nie.
-xder sapa nk bawa aku sopping.nie antara part favourite le.slama nie mlam2 jer ajak en hubby jalan2 cari pasal.ku terperap bak pekasam smpai badan pn masam kt umah nie.
-macam2 lg la yg menyerabutkan aku...
tah apa2 le entry aku.mengarut jer kan,tp nie le nk cara nk luahkan isi hatiku.xnak nk bgtau majikan en hubby.mau gak aku kena tahan ISA plak,xpasal2 aku jd jiran geng JI
aku serabut....

2 comments:

zue_zf said...

alamak ciannyer kwnku ini...en hubby dier x de kat rumah,nak wat camner kan dah namanyer keja........nie msti tgh boring giler kan ? kah..kah..kah...akan ku gelakkan dirimu itu & ku gelakkan diriku juga sbb en hubbyku jua kena gi kursus....
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tido sensorang ler jwbnyerrrrrrrrrrr

nonnie78 said...

salam tie.

sabar ye. tak jauh pun subang tu masih dalam msia lagi. bw berdoa moga en hubby tie selamat dalam lindungan Allah.