Thursday, May 7, 2009

tag-cabaran langsingkah aku memang pun

TAG- CABARAN LANGSING KAH DAKU?

tag nie ku dpat dr kak mimie n ibu_arifa.maaf ye kwn2 lmbat ku jwb.janji jawab ye

1. Berapa berat dan ketinggian anda sekarang?
berat ku skang ni nk cecah 45kg n tinggi 148 (ketotkah aku)


2.Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? Usia anda pada masa itu?
paling berat ku pernah cecah pn hanyalah 48kg masa ngandungkan haziq.asyik kena marah dgn nurse garang bagai


3.Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?
ha.. ha... soalan nie xbleh nk jawab le sbb aku mmg xpernah nk diet bagai nie.hobiku dr dulu smpai skang hanya makan n tidur.bak kata orang tua pantang nampak je semua ku ngap!

4.Berat yang paling rendah yang pernah anda dapat ? Usia anda pada ketika itu?
tak ingat la plak.berat masa baby la kot...ha..ha..

5. Anda pernah sertai program pelangsingan? nyata kan kejayaan anda.
xmampu eden nk nolong..ku mmg xpernah la nk join benda2 camni bt gelak dek hubby jer.cuma dulu masa blajar n kerja kt kedah aku suka ber aerobik + berpoco-poco.setahun aku pindah kl nie dh xjoin dah.badan aku pn xle mantap mcm dlu.perut naik oo...


6.Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda paling terendah?
tak penah diet

7. Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?
lepas ku tinggalkan aktiviti sihat n gedik2ku aerobik le berat ku naik sket tp xder la mendadak sampai cabut meter kilo tuhhh...

8. Apakah Target anda untuk kurus selepas ini?
aku nk aerobik tp xder masa.skang nie ku aerobik dlam lab jer la.

9. Miliki gambar anda dahulu dan kini?
Ya.

10.sila upload ok?


nie gambor tahun 2004.tgk le kaki aku yg meliding tue



nie gambar tahun nie...korang rasa ada ke perbezaan nya.aku rasa aku jd ibu yg semakin hangat n comel jer.perasankah aku



11. Kawan2 yg anda ingin Tag 'cabaran langsing kah daku' ini adalah:

-herni...
-kak zue_zf
-ain
-kak nonnie

dan sapa2 yg ada masa nk jawab..

6 comments:

ibu_arifa said...

amboi!!..hot mama gitu..
sama la minat kita-aerobik.. tp sekarang dah xde masa dah :(

thanks ye sbb buat kan saya ni..
kiss2 utk haziq ye..

zue_zf said...

ALAMAK KU SMPT KER K.ZUE JAWAB..... N RASA SEGAN LAR NAK JWB.....SBB RASANYER K.ZUE NIE SUSAH BTL NAK NMPK KURUS,NMPK BERTAMBAH COMEL ADALAH...HE..HE..HE
TGKLAH KLU SMPT K.ZUE JWB YER....

Hayatie said...

ahahhla..pas kawen mu lagi hotmamass vogehh da vasss..

Mama Shinta Musraika said...

langsing gitu..

tie.. ko memang hots! lah..
148.. tak jauh beza kita tu.. akak ni 150 jer.. lain la Tha 170? tinggi rupaya tha tu yer :)
tapi mu 148cm dgn 45kg kira ideal la tu.. ku ni pula dah 150 dgn 56kg.. tu jauh benor berkilo-kilogram bezanya!

bila la ku bleh kurus balik ni yer?

nonnie78 said...

salam tie.

insya Allah... mimie pun dah tanya.. tag ni lah yang dok peram lama tu!!! hahahaha...

ain adreanna said...

che ku tiey oi...ku rase malas nak jawab..tau knaper???tag akak bagi dulu..ader bace x lagi!!!ok kujawab le tag ni..tapi gambo lama xder la..nantila post len x..ok?