Thursday, June 11, 2009

arghhh....

salam n Bismillah..
b.u.h.s.a.n...my mil coming.dunno what to do?????somebody plz HELP ME!!!

6 comments:

ILA said...

kenapa mesti bosan yer?sibuk nak tahu...hahaha

mamanoa said...

haha..aku tau,musti MIl dier jnis observe evrythin..orthodox style..huhu,musti dier serba slh nk buat perkara yg biaser dier buat..hua.hua..contohnyer bukak blog..main tenet..xpun bermalas-malasan bersama anak..huhuhh..btul x...

herni said...

tie...pe lagik, tunjuk2 lah skil2 mu sbg 'anak antu' mithali ;) ekekeke

nonnie78 said...

salam tie..

soklan yg sama ngan ILA.. napa buhsan? ahkak suka MIL datang umah.. hahahhaa.. time ni lah kita leh masak ikut tekak kita. dia tak bleh marah sebab dia tetamu.. hahahah.. neway, layan je lah.. orang tua tetap orang tua. ko rasa malas nak layan borak, ko lari masuk bilik. ko rasa malas nak tengok tv ngan dia, ko main ngan haziq.. paling2 kalu korasa muak tgk muka dia, ko kluar je umah..
akak jahat!!!! ngajo benda tak elok.. wakakakakkaka!!!!

fiza said...

Salam tie, ku tahu napa mu bosan, sbb nak kena masak, tak bley mentenet, tak bley bangun lambat....ngeh..ngeh...apa kata mu bawa MIL mu gi jalan2 sambil cukur poket, mesti hilang bisan.

Mama Shinta Musraika said...

Salam..

akulah menantu yg tak peduli mertua ckp apa wakakaka..

ku buat mcm biasa je... mujurlah mertuaku jenis yg o.k jer.. o.k ke?

Mungkin ada gak dia ngumpat aku kat blakang.. tapi biorlah. xde pon dia ngadu apa2 kat hubby ku hehehehe...

well.. tie, mu sabor2 lah ye.. apa2 pon kekadang kita kena 'berlakon' juga sesekali.. sabar...

p/s: kalau kat umah MIL ku memang buat mcm nonnie ckp wakakaka..