Sunday, August 23, 2009

ntah apa2 n3 nie

salam n Bismillah...
dh masuk ari ke-2 puasa..hati nie sedih sangat2.ingatkan mak n abah kt kampung.selama aku bekerja nie,nie le 1st time mereka berbuka tanpa aku.dlu kerja kt hospital penang n kemudiannya hospital sik,aku ulang alik dr tempat kerja ke rumah ari2.kemudian bila aku bertukar ke kl nie,tahun lepas aku dlm pantang,so kt kampung jgk.now,aku,hubby n makngah berbuka ber3.mujur abang sulung aku n kakak ipar aku tinggal dgn mak aku,jadi xsunyi mak aku.bkan apa,kami ada mak uda,jd abah terpaksa le bahagi ari berbuka puasa kt umah mk n mak uda aku.
2 ari nie jgk dk call mak kt kampung.masak apa berbuka, mak bgn bersahur tak,semuanya ditanya...alahai..klau la dpt balik ke kedah,cuti barang sebulan..

tp bagusnya en.suami, dia bawak aku jalan2 nk hilangkan kerinduan.semalam g ambik cd printed ke-2 haziq,ari nie g the mall beli edamame.esok kerja plak,klau x mesti jalan lg...


nie le cd printed ku beli dr akma.

xpe,tggu raya nnti, aku cuti seminggu awal.bestnya.dapat le peluk cium mak n abah...tp ku tahu diaorang lebih rindukan cucu kesayangan depa...hu..hu...berkongsi kasih le..

No comments: