Saturday, February 6, 2010

adnan sempit la....

salam n Bismillah...
backdated story lagik...gara2 sibuk kerja xsempat nk update blog nie tp sempat fb plak,tu pn jarang2.minggu lepas saya n en.suami bawak haziq g tgk movie.nie 1st time le saya benarkan haziq tgk wayang...bkn apa saya amat merasakan ia tidak sesuwei utk kanak2 bawah 12 tahun.. sbb tahap pencemaran bunyi yg tinggi n sebenarnya takut aksi2 18sx terhidang depan mata anak saya.
tp saya teringin benar nk tgk adnan sempit.sbbnya nk tgk avatar xleh, en. suami amat tidak suka pd benda2 xrealiti nie...dlm kata lain fiksyen la.mengarut katanya.apalagi layan adnan sempit ckup le.kami g kt MBO galaxie ampang.tu je tempat yg mudah sbb nk g tempat lain mcm menyusahkan plak.nie parking dpan pintu msk dh sampai.malasnya saya berexercise skit pn kan
show kul 5.15pm,so bawak haziq main2 kt tp MBO.ala2 fun fair nye mainan je aku tgk tempat nie.tp bolehla kasi haziq layan naik train.punya la laju train tu saya tgk pn takut..mula2 haziq cool je lama2 dia pening terus nangis2 panggil papa.

msk je mula2 haziq layan gambar tue.xabis mulut tue "bercerita".dah lama dia pn ngantuk n mula bosan mula la bt perangai.en. suami la melayan dia dukung sana sini.mujur kami kt side tepi n belakang skali jd mudah kuar msk.saya???layan adnan sempit..

sempat snap pic wit poster adnan sempit.bagi saya...biasa2 je cerita nie..saya nak tggu filem rempit v3 sbb ada kereta drift n saya tau mesti haziq suka amat cerita kereta...haha~sayalah ibu yang menyokong industri filem melayu malaysia..

No comments: