Monday, February 1, 2010

cerita semalam...

salam n Bismillah...
mcm menarik je tajuk n3 saya kan...kasi gempak je.sebenarnya just nk kongsi aktiviti ari ahad saya.tp sayang xder gambar sbb saya lupa bawa benda penting...kamera tertinggal daaa...
pagi semalam saya msk kerja kul 8pg.nak dijadikan cerita saya dok menunggu darah balik dr mobile batu caves,tp xsampai2.calling2 en. suami,datang ambik g la tasik ttwangsa main kejar2 dgn haziq.mkn2 bekal yg dibeli(ok mmg saya jarang masak ye),ronda2 tasik..huh..penat..kul 11pg saya msk kerja balik..
settlekan kerja kul 2ptg saya suruh en.suami ambik.mulanya cadang nk jmpa kawan lama saya imah kt wangsa walk,tp dia dh balik.en.suami ajak saya ke setapak sbb beliau teringin benar ke muzium peringatan p.ramlee.best gak le sbb dpt tk koleksi2 lama milik alahyarham.ada kereta,meja makan,baju2,etc milik beliau.sambil2 pusing dpt le dengar lagu2 ciptaannya.
lpas tu kami gerak ke butik adidas utk beli sandal baru haziq.kesian saya tgk sandal lama dia yg mengecil..opsss...kaki anak saya yg membesar.tp saya xbeli pn jenama adidas sbb satu pn xmenawan hati saya.brand RIDER dr brazil gak yg saya sambar(haziq pakai sandal brand nie dr baby lagi)murah,kemas,cantik n lembut utk kaki hero saya..55 hengget ja pn..
dpt sandal kami terus ke wangsa walk.mulanya nk tgk wayang tp kami silap tempat daa...panggung wayang kt situ xsiap lagi pn.kami bwk haziq ronda2 utk test performanace samdal baru..ha..ha...xsabar btl mama dia nie.
penat jln2 kami g mkn kt 4seasons restaurant.mulanya kami duduk kt bhgn spring seasons.kononnya nk lihat pemandangan genting dr bahagian tue,tp terpaksa berpindah ke winter season sbb haziq menunjukkan tantrum yg melampau2.fuyooo....sejuk gile sbb temperature kt bhgn tu 15 degree..mkn sambil menggeletar kesejukan.haziq releks je sambil dilayan oleh waiter2 yg baik2 belaka.dpt le saya mkn shark fin soup yg diwar2kan oleh kawan saya.
on the way blk singgah plak kt jusco au2.konon nk beli detergent utk baju haziq tp dh terbeli mainan skali.anak saya mmg xpernha mengamuk utk ambik satu2 mainan,tp papanya yg ringan tangan n rambang mata pilih mainan utk haziq..
balik saya terjelepok keletihan.haziq msuk tidor kul 8.30 mlm..en. suami???ada hti lagi kejutkan saya ajak pergi uptown.sorry dear,im tired...
so today saya masih terpikir2 lagi nk g mana.petang nnti kami gerak...tp xtau lg ke mana.ada tempat best tak????

No comments: