Saturday, January 23, 2010

sgm ratuhati.com

salam n Bismillah.....
tadi saya,en.suami n haziq ke frim utk terjah sgm ratuhati.com.TERJAH?ye betul...sebenarnya saya xbuat apa2 bayaran sblum pergi.saya,herni n hayatie adalah mereka2 yg xbuat bayaran n confirmation sblm hadir ke sgm tersebut.n utk pengetahuan semua saya hanyalah ahli berdaftar kt ratuhati.com.saya nk turut serta atas dasar nk menambahkan ilmu breastfeeding saya yg xberapa cukup nie.

opsss.....saya tertangkap sekali gambar dengan ajk sgm itu.sebenarnya saya dok sibuk panggil herni,tha n aishah utk bergambar,tiba2 je saya yg jd mangsa keadaan...sorry ajk terlantik tue...

gambar ramai2 sebelum balik n tidor

saya nak sertakan juga aktiviti haziq selepas balik dr sgm tue.dpt door gift dr pihak ratuhati.com,so bila sampai dia terus buka n main susun2 dgn magnetic set tue.

bangganya saya sebab haziq dah pandai susun kereta di dalam satu barisan yg cantik.kereta hot wheels kfc tue dia buangkan dr senarai kereta susunan dia sbb xmasuk geng....
ok..apa2 pn saya amat2 penat hari nie...

1 comment:

iMz said...

wah..rajin hang no...menambah ilmu bab bf nih...bila nk tambah ahli dlm keluarga?