Sunday, January 17, 2010

n3 serabut serabai

salam n Bismillah....
saya xpasti apa nk tulis dlm n3 kali nie.seminggu yg bakal berakhir selasa nie amatla saya rasakan panjang..saya ber'antibodi oncall' sepanjang minggu nie.serabut jiwa n raga saya sebab terpaksa ulang alik dr umah ke tempat kerja pagi2 buta disaat orang lain tarik selimut.tp nk buat mcm mana,dh nie cara saya kerja,xpatut plak rasanya merungut kan..
emak saya yg datang dr kampung dari jumaat hingga hari nie(dia dh blk thari td)geleng kepala ja tgk cara kerja saya.kesian...tp saya lebih kesian padanya.mana taknya,saya bawa dia jln2,tp saya terpaksa berkejar balik ke tempat kerja.last2 tinggalkan makngah,makucu n anak2 n mak saya naik lrt ke sogo.saya cuma pergi di saat2 akhir waktu shopping.nk buat mcm mana kan..
saya xambil apa2 gambar pn sepanjang kedatangan mak saya sbb saya xmau snap muka saya yg masam mencuka kalau tiba2 doktor call.xpa la nnti mak saya dtg saya akan pastikan kena pd masanya n pada waktu tue saya akan tangkap gambar sebagai kenangan...
apa la n3 saya kali nie kan.yang pastinya saya sedang serabut

4 comments:

Meen Eunos said...

dah name pon keje.
nak buat camne kan.
bole claim beriban riban woo.

=)

p/s: ingat keje check aset yg dok
turun ke lab lab tu dapat gaji lebih ke?? same je. haha~

mamaHs said...

meen...
beribu claim pn masa xder bt apa.hang mai check aset lepas waktu pejabat la,mtk pengarah approve utk claim ot...ada berani

Meen Eunos said...

hahaha.
gila la nk check aset lepas time
keja.
seram je tengok lab lab tu.
haha~

iMz said...

tak pe..demi keje kepada negara...mak hang mesti paham punya...