Friday, January 1, 2010

n3 pertama di tahun baru

salam n Bismillah...
ni n3 pertama saya di tahun 2010.permulaan tahun,otak masih bersih dr anasir2 luar,saya mula gunakan perkataan saya yg nmpak amatlah janggal bg saya.ha..ha...akak suke!!!

ceritanya bermula pd pkl 10 mlm..jeng..jeng..jeng..saya berjaya mengejutkan hero kesayangan utk bgn dr tidur lena sbb nk ajak jln2.bkn apa,kesian rasanya tinggalkan beliau bersama makngah, jd en.suami suruh saya kejutkan.proses mmg mkn masa lama sbb haziq skang nie tidur skejap je wktu siang selebihnya main.jd bila dh berjaya pujuk,lagila akak suke.

destinasi pertama kami,g jusco.bkn apa,pakcik menakan saya dh antar sms suruh g sbb dia bt new year sale.jd saya terpaksa ajak en.suami yg mmg selalu dipaksa rela utk pergi.suke jugak..

lg beberapa ketika utk sambutan new year kami gegas ke puncak setiawangsa.mmg ramai dk lepak situ sbb nk tgk pemandangan kl bermandikan cahaya bunga api.
haziq excited tgk bunga api.tgn tjk kt atas kepala tp mata pandang depan..

gambar senang menyangkutkan kepala atas bahu en.suami.en.suami sgt la tinggi jd saya terpaksa menjengket sdkt supaya xnampak separuh dr muka saya.saya perasan anak2 muda kt sebelah memerhatikan kami dgn muka penuh soalan "apa pekdahnya akak pendek nie dk bergambar dr td,dh le kamera xcanggih".sorry adik2 klau terganggu,akak nk berblogging sonang sbb tu tgkap2 gambar.

lepas lepak2 kt puncak setiawangsa,kami lepak lg kt kedai burger,minum2 n mkn burger penuh kalori.sesuwei kah istilah lepak saya pakai utk anak sekecil haziq?

sampai je kt umah haziq bkn nk tido tp try mainan pertama tahun 2010.pistol yg keluar lampu.xpaham le en.suami nie,suka benar ajar anak main pistol...

so nie cerita mlm tahun baru kami..

opsss lupa plak..hepi besday bt satu2nya akak ipar kesayanganku,kak fiza.01.01 tarikh keramat ye.moga kak selalu diberkati dlm hidup...

No comments: