Thursday, December 31, 2009

welcome 2010!

salam n Bismillah....
pejam celik pejam celik dh nak msk tahun baru 2010.cepat je rasanya.rasanya azam 2009 pn byk lg yg tersangkut sbb aku nie bkn org yg suka berazam.mcm biasa la klau tahun baru ja azam tahun baru mesti bt lagi walau pn tu sebenarnya azam tahun lepas.

aku dh ada 3 diari utk tahun nie.satu yg mmg kakitangan kerajaan dpt.tahun lepas punya pn aku xtulis apa2 lagi dh dpt baru.satu lagi en. suami bagi (airforce bg kt dia sebenarnya).dia bg supaya aku tulis perbelanjaan aku seharian sbb katanya aku terAMAT lah boros.kejap je duit aku abis.tp aku pn xpasti aku akan tulis ke tak.nnti kantoi plak belanja2 xperlu yg aku dh buat.satu lagi yg kecil molek tue dr supplier utk aku tulis jadual on-call.tahun lepas pn dpt tp balik-balik aku belek jadual on-call yg dilekat kt board.
so aku amatlah berharap hujung tahun depan diari2 nie digunakan sepenuhnya bkn lagi utk hiasan semata2

azam tahun 2010:
  • nk jd anak,isteri,mama yg solehah,baik,penyayang.
  • buka account tabung haji utk hero aku,asyraaf haziq
  • maybe invest skit2 dlm public mutual..insyaAllah
  • family trip kt mana2 pantai
  • pekerja yg rajin sbb selama nie malas skit
  • xmo boros lagi
  • kalau ikut byk lagi, tp aku tkt xtercapai plak
mudah-mudahan kan tercapai...

nk kongsi satu info,gerhana bulan penumbra(separa) dijangka akan berlaku sejam slepas sambutan tahun baru bermula dr pukul 1.17 am n berakhir pd 5.28 am.so ramai2 la kita saksikan k.

3 comments:

mirah said...

Salam dear.
Selamat tahun baru 2010..
Moga semua impian kan terlaksana. Amin.

luvhaziq said...

tq mirah..
happy new year 2 u 2

Yatie said...

beb, kalo nk bukak education plan utk haziq jgn lupa roger ku yer..hihi

PRUDENTIAL is no.1