Monday, January 18, 2010

aktiviti terkini...

salam n Bismillah....
sebelum nie saya pernah beritahu kalian (sesuwei ke ganti nama nie) yang saya akan belikan colour pencil utk anak saya..so saya dah tunaikan janji yang saya buat sendiri pada anak saya.saya turut bekalkan colouring book utk elakkan dinding rumah saya jadi mangsa kreativiti anak saya...

dapat je colour pencil tue hero saya mulakan aktiviti yang disukainya.hasil tunjuk ajar saya dia dapat menconteng...opppsss...mewarna dgn berjayanya (saya ibu yang perasan kan).tengok...mmg anak saya suka sangat2 apalagi colour pencil tue ada 12 warna..ohh...banyaknya..

tapi keterujaan anak saya sampai ke peringkat tertinggi apabila dia mula ambil colour pencil tue n conteng dinding...(lagi2 dinding yang dia pilih).saya biarkan saja sbb saya xnak sekat lagi aktiviti yang dia suka.

untuk pengetahuan kalian,dinding nie dinding di ruang tamu rumah saya.so,kalau datang rumah saya jgn terkejut ya dengan pelbagai warna di situ.saya tunggu haziq kembali suka menulis di atas buku baru saya akan cat kembali dinding tue....

4 comments:

Fiza Rahman said...

Haziq conteng dinding, iman plak conteng kerusi (^_^), klo dpt pen, dia buat tatu plak kat bdn & tgn ☺☺☺

Aliff Imran said...

bagus...ader talent jadi ARKITEK n'gineer satu ari nnt..haziq kan pandai "REPAIR" tmbh lagi "TERER" melukis...huhuhuu

fiza..wahh..tatoo bdn tuh...artist....

mamaHs said...

faza....dah byk jgk tattoo dia bt kt badan dulu,tp skang xberapa berani buat sbb kalau cuci tonyoh kuat2 kt tempat tue,dia rasa sakit...
mamanoa...insyaallah.moga anakku menjadi insan cemerlang,gemilang,terbilang

iMz said...

hahaha...sama anak aku..lantai abis dia conteng..pastu sofa...aku marahla..pastu belikan drwing block kt dia..besar skit..pastu skg suka layan laptop abc dia...ko try bg laptop..mesti nt dia lupa nk conteng2..