Wednesday, January 6, 2010

haziq likes....

salam n Bismillah....

kali nie nk tjk kt kawan2 kehebatan hero saya yg diupdate dr masa ke semasa.sekadar tontonan umum spesifikasi U.saya rasa ini adalah hasil tunjuk ajar tanpa jemu yg sering baiki kereta bersama2 haziq.kalau saya beroncall,nie la kerja en. suami, baiki kereta buruk kami.lalu bukankah benar pepatah melayu,ke mana tumpahnya kuah kalau xke nasi kandar.
tools yg haziq gunakan juga dicari oleh en. suami.setakat nie boleh dikatakan dh 50percent mainan haziq tertanggal tayar etc.aduh...penatnya saya la sbgai pembeli tegar mainan haziq.


muncung haziq skit lagi akan sama dgn ketinggian muncung saya.xpe la kalau setakat minat xper....tp bkn sbagai kerjaya.saya ada matlamat sendiri utk hero saya..

update lagi..benda yg paling saya takuti telah terjadi....haziq berjaya menconteng dinding rumah saya.sabar je la.kata en. suami...'biar la,nnti boleh cat balik"..saya jeling...dlm hati "papa nk catkan guna cat mahal ke lepas nie"


2 comments:

iMz said...

anak laki mmg camtu..abis di pomen..pastu dh tak leh main..pastu kalu bli mainan baru..dia jd mekanik lagi...

mamaHs said...

imz..
aku pn naik pening la...rasanya dh setimbun mainan dia aku lempaq