Monday, February 14, 2011

salam Maulidur Rasul

Assalamualaikum...
lama rasanya saya xupdate blog.rasanya bukan lg setakat bersawang,agaknya klau rumah dh senget sebelah sbb tiangnya dh punah.saya sibuk berupdate status kt fb je.kemaruk.tiba2 malam nie rasa rindu nak menulis di blog yg telah lama saya tinggalkan.saya bermula di sini,jd biar saya kembali ke asalnya.(mode:syahdu syahdan)

apapun permulaan bg benda yg telah lama saya tinggal...selamat menyambut Maulidur Rasul.semoga permulaan ini bkn yg terakhir n menjadi permulaan kembali yg terbaik bg saya..

saya nak berkongsi satu quote yg bg saya amat mendalam dan berkesan utk tatapan semua..

"Mulia seorang manusia adalah kerana iman dan agamanya,bukan bangsa @ kedudukannya.tanpa pegangan agama yg kukuh,manusia sama ada lelaki @ perempuan, melayu @ sebaliknya pasti akan hanyut dlm kehidupan lalai dan menyesatkan"-Prof Madya Dr Harlina Halizah Siraj


No comments: