Friday, February 18, 2011

sibukkah saya?

salam..
haha~mcm pelik je tajuk n3 saya kan?bukan apa,februari kali nie memang bulan xcukup rehat bagi saya.bekerja sabtu n ahad,berkursus pn sabtu n ahad.itu belum ditambah dgn hari2 kerja biasa, seminggu ada dlm sekali dua saya blk lewat.
penat?mmg ada tp saya xboleh merungut sgt sebab saya yg buat pilihan agar jadualnya begitu.kerja hingga lewat mlm agar saya dpt duit xtra dr gaji,utk anak saya,berkursus agar saya dpt tuntut ilmu utk bantu mereka yg perlukan pertolongan saya...
disebabkan itu,saya kena bahagikan masa dgn anak saya.blk kerja sebolehnya saya cuba layan dia(walaupn kdg2 saya naik angin sebab dia nak perhatian lebih,so terjadilah 'mengada2' dia tu).saya sedang n masih mencuba utk atur masa sebaik mungkin dgn dia.
letih n penat,selepas ini jd no 2 sbb yg ptg adalah anak2 kita.so langkah pertama ialah tidurkan anak dgn cara bercerita (saya lebih suka bgtau dia mengapa saya blk lewat n nasihat2) n dodoikan anak dgn lagu rekaan sendiri utk tjkkan yg kita sayangkan mereka.

No comments: