Wednesday, February 16, 2011

susu oh susu

salam...

"terus terang,saya tidak faham jika ada segelintir wanita yg mberi alasan bdepan dgn masalah utk menyusus badan kerana sudah ada pelbagai peralatan utk kemudahan ibu menyusu bayi mereka"-dynas mokhtar-harian metro 16 feb '11.

bila baca kata2 dynas(artis fav saya),saya rasa amat bangga.at least dia sbgai public figure menyokong penyusuan ibu.bkn apa,ibu2 zaman moden sekarang ada yg lebih terbuka mindanya dgn kebaikan susu ibu,tp ada juga segelintir yg memandang penyusuan ibu adalah benda remeh.

personally,saya amat menyokong penyusuan ibu.bkn sbb saya staff kkm,tetapi saya adalah seorang ibu.byk kelebihan susu ibu berbanding susu formula.saya xbanned ibu yg mggunakan fm,ttpi pilihan di tangan anda.mesti anda mahu yg terbaik utk anak yg anda kandung selama 9 bulan tu kan.so,tepuk dada,tanya diri anda sendiri..


No comments: