Saturday, November 26, 2011

salam maal hijrah...


salam...
cepat sungguh masa berlalu.dah masuk tahun baru hijrah 1433 kan.'persefahaman asas perpaduan ummah' semoga tahun baru hijrah ni membawa perubahan kepada kita semua.terharu saya bila selepas maghrib tadi menerima sms dari boss saya yang mengucapkan selamat tahun baru.boss saya adalah seorang india tapi atas dasar perpaduanlah dia bagi ucapan pada saya.tq boss,sebab tu saya betul hormatkan boss..
pada kawan-kawan,saya sekeluarga nak ucapkan salam maal hijrah 1433.azam tahun baru anda???

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita

No comments: