Sunday, March 1, 2009

trip to pd

semalam aku,hubby,haziq,n geng club suka jalan pegi pd.ni 2nd time sampai pd.yg 1st time lama dlu jd dh lupa.thanks to iwan(mmber hubby) sbb intro kami pd club nie,slalu kmi ke mana2 b3 je,so skang ada geng best skit.minggu dpan diaorang nk g genting,tp hati nie dh bbelah bahagi nak pegi(hubby nak g cherating dgn geng nismoclub dia,aku plak nk kna oncall,last2 aku bt keputusan utk teruskan niat murniku utk oncall...)

kitaorang bersiap pg buta lg...sian anak mama kna mandi awl2(pkl 7 tue!!!!)kami pegi isi minyak,topup touch n go,then baru pegi tempat bkumpul(depan mindef)last2 pkl 10pg bru bertolak ke pd(geram!!!!)

kami tiba kt pd kul 12noon.ramainya orang.kami dk berlepak n bersukaria kt pantai saujana.mmg saujana mata memandang ler sbb pantai jauh nun di sana.aku xmandi sbb kna jaga haziq,hubby jer la berjemur bak mat saleh(negro ler)..pkl 3 ada 'oku' bt urutan tapak kaki percuma.aku n hubby sibuk le try.haziq pn dk sua2 kaki suruh urut.kmi bt urutan manja kt dia.haziq suka sgt dk tepi pantai sbb kna angin laut.2kali ttido sbb lali kna tiup dek hembusan bayu laut....

ptg bila nk blk,aku sibuk ajak hubby cari baju 'pd' kt haziq.dapat dgn harga murah rm10 only...(nnti dh basuh mama kasi pkai k)kmi bertolak blk pkl 6pm n sesat jln sbb blk sendiri(xnak tggu geng lain sbb dh lewat)berpusing2 kmi cari jln nk msk highway.signboard xbanyak mmbantu utk kami cari jln nk msuk highway.bila dh jumpa hubby memandu dgn muka lega.(bt cerita...)

bila sampai umah hubby ku sibuk mmasak sbb aku bt2 muka letih.tq sayang!!!!

malam haziq xlena tido coz dia diserang batuk yg teruk n selsema...(sorry sayang mama bg mandi awal sgt).bersalah sgt kt haziq sbb dia bru baik demam kami dh bwk jalan.dia nangis jer bila batuk(sakit sgt kan sayang).aku pn dk kna bgn mlm tue sbb dk urut dada n peluk dia spaya xnangis...

No comments: