Saturday, April 4, 2009

award lagi...

salam n Bismillah....
ku rasa ku dh kemaruk mencilok sana sini nk bg award kepada kwn2 ku sumer.apatah lagi pd tengah malam yg sejuk(sbb aircond la) aku ber'oncall' di tmpat kerja aku yg terlalu sunyi nie.dr aku skt kepala,sakit ati sbb xboleh nk tido(dh nama oncall nk tido plak) baik aku menjenguk serta mencilok award dr blog org lain,biar aku xkenal pn(tima kasih ye pd sesiapa yg dicilok itu)
maka aku nk anugerahkan award ini pada rakan2ku dibawah:

-kak nonnie yg baik hati
-herni_hpa yg comel
-nurhayatie yg petah berbicara
-puteri amyatie yg cun
-kak zue yg muka bagai siti nurhaliza
-kak mimie shinta_musraika yg terror bab cd md
-izan teman mengepam di office
-dan sumer yg sudi baca baca coretan merapu aku nie....
timer kasih pd sumer yer

mama haziq nie dh pening ber'oncall' nih....

2 comments:

Unknown said...

ku tahu la mu dah penin2 lalat beroncall ni. Sejak bila lak blog ku itu bertukar nama jadi myxclusivexpressing'..wakaka..cube mu clik, berjaya dakk masuk ke blog ku..wah, bertalu-talu award ni. buleh potong mawi nih..huhu!Mekaceh!ailap u lah!ekeke

Nong Andy said...

aih.. terro bab cd md ke? hahaha... bab cd murah boleh lah..tie.