Saturday, April 11, 2009

cedok sana sini...

salam n Bismillah...
klau korang baca entry aku nih mesti ingat aku g mkn2 kan.idak ler aku nie tamak sgt nk cedok sana sini.tp nie cedok ilmu2 dunia blogging nie.slama nie aku terjeles
terkesima cam ner le rakan2 bloggers bt benda menarik nie.lalu waktu oncall yg tersangat ler sibuk bangat aku pn curi2 ayam masa belajar bt mcm2.korangs mesti hairan mcm mana aku kata sibuk,tp boleh blaja kn.nie la org kata curi tulang ikan...
first aku bt signature..walau buruk tp ku bt gak.dr blog mana aku cedok aku pn buat2 lupa...tq tuan punya blog tue.




kedua benda2 ayat bergaris.ku blaja dr blog hayatie.tq hayatie...aku ikhlas ucap nie..

sekian entry marapu saat oncall aku....

3 comments:

herni said...

hoho~curik tulang yeeee ;p

nonnie78 said...

salam tie.. dah pandai ye skang ni, curi tulang ikan... jgn curi darah bawak balik umahlah ye...

comel si Haziq ngan cd murah dan legging dari auntie amyatie tu.. (ni kes malas nak letak komen bebyklah ni - pakai satu komen je). akak berkenan sangat nak wat menantu.. tp napa menantu akak tu tak pakai baju tie oiiii... malu lah!!!!

luvhaziq said...

herni,
ku cirik tulang 2kali 2kala jer..
kak nonnie,
boleh2...ramai nk bt menantu nie(perasan kan saya)...antar resume dlu yer...kui..kui..kui...saya mmg suka biar haziq xpkai baju sbb dia xthan panas asyik naik bintik merah jer