Friday, April 10, 2009

crita cloth diapers

salam n Bismillah
ha...ha....seksi kan haziq.puas suruh berposing nk tgkap gmbar dia pkai cd sampai aku dgn hubby bt aksi melampau loncat2 dpn dia.kelakar betul.last2 gmbar nie jer yg terbaik dpt aku snap...
skang nie haziq bru ader 12keping cd(lunatots sumernyer,promo skit).ader rezeki lebih nnti mama beli lebih lg ye.aku mmg rasa jimat sgt2 sbb aku xpayah2 peningkan kepala n otak aku membeli dd(mahal gak le sbb dlu haziq pkai mamy poko).lg satu aku terperasan sendiri anak aku comel gak pkai benda alah nie(aku mmg ibu yg bukan sedikit perasannya)...he..he..he...
makngah(kakakku) akan basuh cd nie 2@3 ari skali(tq makngah).so far aku tgk xder la naik merah2 kt b****t haziq,means ok ler tue kan.dlam sehari aku hanya tukar time tidor je(jgn ler terkejut sbb waktu2 lain makngah haziq yg tukar)so aku xdpt bt estimation shari brapa cd yg akak aku pkaikan haziq.agak2 kureng jer dlm bakul makngah ler kutip basuhkan...(sbb tue aku sayang bangat dgn akakku nie)
klau ader rezeki lebih2,aku akan topup lg cd nie spaya kurang ler skit kja akak aku(tp bkn ler yg mahal2 mcm bumgenius ker aper ke sbb aku xbrapa mampu lg)..
nota tingkap
-aku puji akak aku lebih2 dlm entry nie sbb nk ambik hati dia...kui..kui..kui...saper lg nk basuh cd tue klau bkn dia.
-haziq,mama cuti dr oncall mama take over keja basuh mmbasuh k
-hubby,tq sbb sudi melihat aku habiskan duit tuk beli cd.pelaburan....

7 comments:

Hayatie said...

ahkaks mu akan membaca entri ini kah?kalau ya, harusss mu puji lebih..ngeh!Sronoks kan bila dah ada, pastu asyik pk nak tambah lagi je...huhu

Yatie said...

beb, pakai kan la haziq dgn legging, nape mu bogelkan kaki nyer yg mungil itew!

dh beli legging buat pekasam plak dia..(ke mu yg nk pakai?) ekekkeke

luvhaziq said...

thu...ku mmg suke nk tambah.tu pasti sbb ader org tlg basuhkan..
tha...haziqku malu2 lg nk pakai legging.xper,nnti aku pkaikan n promote dlm blog ku nie k.janji komisyen masyukkk...

nonnie78 said...

salam.

mmg comel baby tecit camtu pakai cd. kot dak tha ada jual legging tuk orang tua, mau rasanya akak pun jahit sendiri cd tu tie oiii...

cantik tak rasanya kalau akak pakai? hehehhehe

zue_zf said...

amboi3...dah tambah besar haziq yer ti,makin hensem plk...

NuRuL DhiA said...

tomey..tomey..suka tgk baby pakai cd, montot tomey

herni said...

wahhh...haziq kecik2 dah tyg body ekkk kihkihikih... tie, comel dak haziq berlenggeng yek~!

iman pon suka berlenggeng haha~